Subject: RE: kinnistusraamatu väljavõtte tellimine Exceli-formaadis
From: Margus Univer | Notarid MÕTTUS PÄRNA <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 13:59:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Saadan registriosade numbrid, hea oleks II jakku siis omanike nimed ja
isiku/registrikoodid saada.

Saatke arve ka, tasume kohe ära.

Tervitades,

Margus Univer

Jurist

Priidu Pärna/Lee Mõttus’e notaribüroo

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: 605 2106

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: Monday, June 2, 2025 12:47 PM
To: Margus Univer | Notarid MÕTTUS PÄRNA <[email-masked]>
Subject: RE: kinnistusraamatu väljavõtte tellimine Exceli-formaadis

Tere

Kinnistusraamatu andmed saame väljastada andmetöötlustasu eest.

Kui sisendiks on katastritunnus või mõni muu tunnus, siis sisendandmed
tuleb samuti edastada Excelis.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Margus Univer | Notarid MÕTTUS PÄRNA <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 2, 2025 10:46 AM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: kinnistusraamatu väljavõtte tellimine Exceli-formaadis

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meil on hunnik kinnistuid, mille puhul oleks tarvis näha omanikke. Sobiks
hästi exceli tabel kus kirjas reg osa nr, aadress ja II jakku kantud
omaniku nimi ja isiku/registrikood.

Paar aastat tagasi tellisin korduvalt nii, kuidas see tänapäeval toimiks?

Tervitades,

Margus Univer

Jurist

Priidu Pärna/Lee Mõttus’e notaribüroo

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: 605 2106